شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

وزير ارتباطات خبر داد:

تغيير تعرفه‌ تلفن ثابت به‌دليل افزايش قيمت تمام شده و تغيير تعرفه‌هاي استان

تقي پور

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴:۰۰


سال 90 تعرفه هر پالس هم‌کدي از 44.7 ريال به 51 ريال افزايش يافت و امسال تنها بعد از گذشت يک سال، از 51 به 57 ريال تغيير کرد، وزير ارتباطات در توضيحاتي علت اين افزايش را رشد هزينه‌هاي تمام شده عنوان کرد.

رضا تقي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سؤال که چرا پس از تصويب تعرفه استاني و افزايش تعرفه هم کدي در سال گذشته از سوي کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، امسال بار ديگر و تنها بعد از گذشت يک سال، کميسيون تعرفه‌هاي جديدي را تصويب کرده اظهار داشت: اين فرايند جاري در کميسيون است؛ هر زمان که شرايط قيمت تمام شده تغيير کند، اپراتورها مي‌توانند درخواست افزايش تعرفه بدهند.

وي ادامه داد: کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات نيز براي اين است که اين درخواست‌ها را بررسي کند؛ اگر درخواست آنها منطقي بود پاسخ مثبت دهد و در غير اين صورت موافقت نکند.

وي در پاسخ به اين سوال که "به تازگي به درخواست شرکت مخابرات براي جبران هزينه‌هاي هم‌کدي، تعرفه هر پالس از 44.7 ريال به 51.43 ريال افزايش پيدا کرد. چرا امسال و با گذشت تنها يک سال، کميسيون تنظيم مقررات، دوباره تعرفه هم‌کدي را از 51.43 ريال به 57 ريال افزايش يافته گفت: در سال گذشته تعرفه جديد "استاني" را تعريف کرديم و امسال آن تعرفه را تغيير داده‌ايم.

تقي پور توضيح داد: در گذشته تعرفه‌هاي قبلي داخل شهري بودند، تعرفه پارسال داخل استاني بود و امسال هم يک‌بار تعرفه‌ها را تغيير داديم.

وزير ارتباطات گفت: بنابراين، تعرفه استاني مصوب سال گذشته به علت اينکه کلاً امسال تعرفه‌ها تغيير کرده، بايد تغيير کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو